Fotografisanje proizvoda 

Plasirati neki proizvod na veliko tržište možda i nije tako zahtevan posao, ali izdvojiti ga u moru konkurencije i učiniti da se on probije u sam vrh, da zavlada tim tržištem jeste veoma zahtevan posao. Upravo zbog sve većeg proširenja tržišta u raznim oblastima, vlasnici određenih proizvoda stalno vode polemiku oko toga na koji način je najbolje predstaviti i istaći svoj proizvod. Ključ dobrog plasmana na jednom tržištu ne čini samo kvalitet tog prizvoda već i njegova kvalitetna reklama. Zbog toga je marketing oblast poslovanja koji nikada neće odumreti, koji će se stalno menjati, usavršavati i napredovati. I uvek će se činiti da nam je potrebniji nego ikada.

items
photosergejzabijako
items
photosergejzabijako
items
PMZ
PMZ
items
photosergejzabijako
items
PMS
PMS
PMZ
items
items
items
PMS
photosergejzabijako
PMZ
PMS
items
items
items
items
photosergejzabijako
PMS
PMS
PMS
items
items
PMS
photosergejzabijako
photosergejzabijako
photosergejzabijako
items
PMS
PMS
items
PMS
PMS
items
photosergejzabijako
photosergejzabijako
PMS
photosergejzabijako
items
PMS
photosergejzabijako

Neverovatno veliku ulogu u kvalitetnom marketingu današnjice igra dobra, odnosno profesionalna fotografija. Da, fotografije Vaših proizvoda zaista mogu biti presudne u tome koliko će se Vaš proizvod istaći na tržištu, kako će se plasirati, odnosno koliko će se prodavati. Razmislite samo – koji sve načini reklamiranja postoje? Imamo video reklame na televiziji i internetu, zatim reklame u novinama, časopisima, razne promotivne materijale u vidu pamfleta, kataloga i prospekata, kao i razne interent prezentacije u vidu web sajtova, blogova, facebook stranica i sl. Za poslednja tri načina reklamiranja, koja su ujedno i najpopularniji načini marketinga današnjice, presudne su kvalitetne fotografije.

Stavite se sami u ulogu potencijalnog klijenta/mušterije kome su uručili jedan katalog koji nije profesionalno urađen, gde se vidi da je ne vešta ruka fotografisala proizvod – koja će biti Vaša prva reakcija na to? Neprofesionalizam? Iz čega sledi – neozbiljnost? Vrlo je važno svaki deo marketniga uraditi veoma pedantno, a pogotovo kada je reč o nečemu što bi trebalo da predstavi Vaš proizvod u najboljem mogućem svetlu, kao što to čini dobra profesionalna fotografija. Veoma često nailazili smo na primere da proizvodi u stvarnosti uopšte ne deluju kao na fotografiji, u nekim slučajevima, kod profesionalnih fotografija, oni deluju daleko kvalitetnije, dok u drugim slučajevima oni zaista vredni i kvalitetni proizvodi zbog amaterske fotografije ne prikazuju ni upola kvalitet koji poseduju. Dakle, imajte na umu da dobra fotografija proizvoda u Vašem katalogu ne služi samo radi prezentacije već i kao odgovor na ono što konkurencija ima da ponudi.

 

Kontakt

Poslati email


info@photosergey.me
Copyright © Fotograf Sergey Zabiyako, 2012-2020. Crna Gora. Real Estate, Events & Wedding Photographer in Montenegro.
+382 68 12 93 92 Mobile, Viber, WhatsApp, Telegram (srpski, русский, english)